Camina camina




Questo è il testo della canzone "Camina camina" di Totò Lovecchio che accompagna tutti i miei ultimi passi, quando giungerò in vista dell'ideale o reale striscione dell'arrivo nella piazza di Erice, Totò la canterà ed io sentirò finalmente una grandissima soddisfazione e orgoglio e gioia e dolore.

Da quel preciso istante mi renderò conto che la mia avventura sarà finita, l'emozione sarà irrefrenabile e la gioia di abbracciare tutti sarà l'ultimo sforzo che potrò sopportare, poi sarà tutto bello, bellissimo e non vedrò l'ora di veder calare il sipario per tornare quello di sempre, con i miei sogni, con le mie fantasie.

Ma ricordate che a volte i sogni non svaniscono all'alba se al mattino, nella realtà, proviamo ad immaginare di poterli realizzare, ci vuole solo tenacia, bisogna crederci fino in fondo e provare a lavorarci sopra, ogni giorno di più, sempre di più... fino a vederli piano piano prendere forma, credetemi, io l'ho fatto!


*************************************************


Camina camina
Cà munnu s’arrimina
Camina quannu è ghiornu
E camina quannu è scuru
Camina na la terra conquistata
Di arabi spagnoli e tanti atri

Camina camina
Na terra i culura
Camina a minziornu
Quannu u suli pitta i campi
Camina a mezzanotte
Quannu a luna ti talia
Quannu l’arma du cielu
Mi fa pinzari a tia

Camina camina
Na terra di lu suli
Lu suli ca n’aiuta
A stari tutti cuieti
Lu suli quannu manca
Ni sintimu tutti stanchi
U suli è la vita
Ppi cucù è annasciutu ccà

Camina camina
Na terra du furmentu
Ccù lu turnu di romani
Appussidimu almenu u pani
U pani ca no seculu passatu
Si lu pigghiaru
Tuttu li patruna


Camina camina
Na terra di la luci
Ccu li tempi ca passaru
Puru chissa n’astutaru
Ca puru li francisi na lassaru
Ora mancu sapimu cu l’addumari

Camina camina
Ma nenti s’arrimina
Camina camina
Aspittannu na matina
Qualcunu ca ni dici cc’ama fari
U patri u patroni u frati di sta terra

Nessun commento: